Hello hello...

...lövens intresseklubb speaking så att säga. Mellan varven utav allt som pågår just nu (jodå), så kan man lägga ner arbete på att finna svunnen musik från äldre dagar. Ett sådant exempel är till exempel The Renegades med ett skönt 60-talsgaragesound...

Stutsiga låtar: Cadillac, Thirteen Women och någon cover som visst hette The Girl Can't Help It

Onödig information: Pojkarna i Renegades blev lyckligt kända i Italien och Finland, grattis...

image68
The Renegades...

Då vet ni det.
Ta en banan!

Kommentarer
Postat av: Lady Di

Jag visste att gruppen hette så, men låten Cadillac minns jag mycket väl! Den var bra!

2007-09-27 @ 23:30:49
Postat av: Lady Di

Det blev visst ett stavfel...
Jag visste INTE att gruppen hette så, men låten Cadillac minns jag mycket väl. Den var bra!!!

2007-09-27 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0