Sjukligt inlägg

Sitter här och är lite halvsjuk, det är ju inte så kul nä. Men sitter man å skriver på en hit så kan det väl gå. Bad min kompis att meddela killarna i skolan att jag har en "jävel-hit" på g idag. Nåja jag har en fräck introidé och en såndär nöjd gå på solsken-refräng. Däremellan finns instick av en etsigt hoppig marsch-vers (om det nu var rättvist sagt). Låten är verkligen en såndär Jonas-sväng-om som drar i smilbanden så det står råg i ryggen. Min kompis Julia hade skrattat och brustit ut i " men Jonas haha!" med sitt karakteristiska skratt. Hon ska för övrigt med mig på Ark-konsert ( :D ) och ja hon har redan en gullig pojkvän. Har faktist aldrig sett honom sägs det. Värst vad vi kom in på Julia här, ursäkta Julia men det blev så. Hoppas du har hört de nya Arklåtarna också, bara tänkte utifall att...

Men åter till denna mirakulöst fabulösa nya hitlåten. Den går hand i hand med bandets goding "Have a banana!" men är till skillnad från sistnämnda låt inte en direkt 60-talsflirt. Det var det som var meningen lite grann med "Have a banana!". Man kan säga att jag fick mersmak från "HvB!" åsså kräkte jag upp denna. Och nej jag har inte haft magsjuka, det kallas feber...

(titel meddelas senare, för att göra saken lite mer nagelbitande)

Hejhopp!/ Jonas

Kommentarer
Postat av: julia

åh, jag blir så rörd. mycket
fint skrivet. tack jonas!<3

2007-05-02 @ 23:26:34
URL: http://www.julietjuliet.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0