Prosten var så glad så han lekte krokodil!


Hej hå! Här är vi igen! Det är vi som är Charlies om ni har glömt bort det alltså. Just nu är vi ute i en stuga omgiven av snö snö och åter snö. Men så har vi en hel studio där vi sitter och arbetar med den nya skivan. Vi vågar inte säga när den kommer ut än, men självklart någonstans 2009. Den är full av blod, svett och tårar... haha nja den beskrivningen kanske inte stämmer riktigt men vi har lagt ner fint arbete på den.

Det börjar ju närma sig jul så här kommer lite önskningar:
Måns: En fin gitarr
Henke: Mycke mat, lite Bob Dylanplattor vore inte fel heller
Charlie L: En resa till månen
Alla: JAAAAAAHHH!!!
Karl: Charlies önskning till månen var inte dum, men jag skulle vilja ha resten av Broder Danielskivorna, jag har redan Saturday night engine från 1995 och Broder Daniel från 1996. Men som sagt, en komplett samling av deras plattor hade ej varit fel. Jag kan inte låna utav de andra pojkarna hela tiden.
Humle: Ett Ludwigtrumset från -64, jag har ett fint rött trumset jag gillar men ett äkta från 60-talet hade ej varit fel!

Så nu vet ni vad vi vill ha! Go on and julhandla. Vi har några få spelningar kvar på denhär sidan av året. München, Berlin, Malmö och Stockholm står på tur att imponeras utav oss. Vi hoppas spelningarna blir lika hjärtligt svettiga, klanderfria och smärtfria som alltid och att vi dansar lika vilt som alltid i våra Beatlesboots. Räkna med att vi spelar någon ny låt. Drick mycket julmust.

Ta en banan!/ Charliesponkarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0